Servis

Food Delivery

Menyediakan Khidmat Penghantaran Makanan, yang mana vendor dapat mengekalkan harga kedai dan semua kedai yang didaftarkan bersama Misi Rakyat Ditapis dan InshaALLAH Halal. Anda Peniaga ingin mengembangkan perniagaan anda dengan kami? tekan butang dibawah untuk mendaftar.

Runcit Delivery

Selain daripada delivery makanan kami juga menyediakan servis delivery bagi kedai runcit. Harga kedai kami jual. macam-macam ada. Mana2 kedai yang berminat menyertai kami boleh tekan butang dibawah.

Khidmat CSR

Buat masa ini kami menyediakan khidmat penghantaran lebihan makanan yang ingin disumbangkan kepada mana-mana yang dirasakan sesuai. Samaada gelandangan dan Maahad Tahfiz dan lain2 diatas permintaan. Tekan Butang jika ada sebarang pertanyaan

F.A.Q.

Soalan Selalu di Tanya Mengenai Misi

Nur Ahmad Faiz Mohd Azmi. boleh follow dia direct di akaun tiktok founder misi.

Ya betul bang memang misi ni nak bantu peniaga-peniaga di luar sana, berniaga dalam rumah pun boleh xde hal.

Ada misi dapat untung ada dalam setiap transaksi pembelian ada kos rm1 fee, disitu ada keuntungan sedikit dan customer dikenakan 8% cas daripada situ la kos maintain misi diperolehi.

Payment boleh keluar bila-bila masa, sale akan terus masuk dalam wallet misi on the spot, dan boleh withdraw duit masuk dalam akaun bank bila-bila masa.

Buat masa sekarang memang betul tiada, kami dalam proses nak mengkaji kebolehlaksanaan sistem COD ni. maklumlah misi dah offer pendaftaran free so kos keuntungan belum mampu menangung kos order yang cancel tersebut. Insha Allah pada masa akan datang akan dilaksanakan COD, dalam proses kajian. Semoga dipermudahkan